Ako správne tvoriť fond opráv a mimoriadne vklady

img
  • JUDr. Jozef Štora, LL.M., MBA
  • Ako správne tvoriť fond opráv, aká je matematika výpočtu a či to naozaj môže byť na plochu priestoru sa dozviete v našom videu. Vyhnite sa zásadným, a bohužiaľ častým, chybám správcov.

    Tento článok je len pre registrovaných užívateľov. Pre pokračovanie sa prosím prihláste, alebo zaregistrujte.
    Prihlásiť sa Zaregistrovať sa
    AUTOR
    img

    Odporúčame

    Sledujete už náš podcast? Neformálne rozhovory na rôzne témy a jednou z nich je aj nábor nového partnera združenia. Nezabudnite hlasovať na Facebook či ich prijmeme medzi nás. 

    Čítať viac

    30.10.2024 o 11:47 NRSR schválila novelu zákona číslo 182/1993 Z.z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov, nešlo však len o elektronické hlasovanie. Z celého množstva pripomienok vláda a parlament akceptovali 6 zásadných pripomienok nášho združenia.

    Čítať viac

    Signatári PETÍCIE ZA SPRÁVNE A PRESNÉ ROZPOČÍTAVANIE NÁKLADOV NA VYKUROVANIE V BYTOVÝCH DOMOCH týmto vyzývajú Ministerstvo hospodárstva SR, aby vydaním svojej Vyhlášky o rozpočítavaní nákladov na vykurovanie  a opravou metodiky  v roku 2022 č. 503/2022 Z. z. ktorou sa ustanovuje teplota teplej vody na odbernom mieste a pravidlá rozpočítavania nákladov na množstvo tepla dodaného  v teplej vode, nákladov na množstvo dodaného tepla na vykurovanie, nákladov na množstvo dodaného tepla alebo  množstva tepla vyrobeného v decentralizovanom zdroji tepla  a ekonomicky oprávnených nákladov na teplo vyrobené v decentralizovanom zdroji tepla :

    1.    Umožnilo nápravu nezákonnosti a opravu vád vyúčtovania nákladov na vykurovanie za rok 2023.
    2.    Zabezpečilo správne a presné vyúčtovanie v roku 2024 a nasledujúcich.

    Čítať viac
    Cookies Detaily
    Táto webstránka používa súbory cookies

    Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.