Je možné skrátiť hlasovanie, ak už máte dostatok hlasov?

img
  • JUDr. Jozef Štora, LL.M., MBA
  • Táto otázka padá veľmi často napriek tomu, že by odpoveď mala byť každému jasná. Ako však veľká časť zákona o vlastníctve bytov aj v tejto časti je namiesto jasných pravidiel jedno veľké nič. Je preto na mieste vysvetliť okolnosti a odpovedať na otázku, či je alebo nie je možno hlasovanie skrátiť, ak sa už vyzbieral dostatok hlasov, a samozrejme toto tvrdenie aj riadne zdôvodniť.

    Pozrite si v našom videu odpoveď na túto otázku a k nej aj zdôvodnenie. Každý úkon, ktorý vlastníci urobia, môže mať dopad na ich práva a povinnosti. Aký dopad by skrátenie malo sa dozviete z odôvodnenia a analýzy či skrátenie je alebo nie je možné.

    Viac našich videí si môžete pozrieť aj na YouTube kanále nášho združenia. Nazabudnite dať lajk a odber.

    AUTOR
    img

    Ďalšie články z kategórie

    Odporúčame

    Dlhšiu dobu sa v súvislosti s elektronickým hlasovaním vlastníkov bytov a nebytových priestorov sa do popredia dostáva otázka zachytávania zmien vlastníckych vzťahov v reálnom čase. Predsa len je pri hlasovaní kľúčovou informáciou vzťah hlasujúceho k vlastníctvu daného priestoru alebo v prípade plnomocenstva k jeho vlastníkovi a následne k jeho vlastníckym právam. Neaktuálny zoznam vlastníkov môže spôsobiť také vady hlasovania, že sa toto stane neplatným.

    Čítať viac

    Od 1.1.2025 platí novelizovaný zákon číslo 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty. Dozviete sa: 
    -    DPH a ŠFRB

    -    usmernenie a vyhlásenie na stiahnutie

     

    Čítať viac

    Sledujete už náš podcast? Neformálne rozhovory na rôzne témy a jednou z nich je aj nábor nového partnera združenia. Nezabudnite hlasovať na Facebook či ich prijmeme medzi nás. 

    Čítať viac
    Cookies Detaily
    Táto webstránka používa súbory cookies

    Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.